Gratis Masseur gezocht! - Reisverslag uit Azzano San Paolo, Italië van Shana Loones - WaarBenJij.nu Gratis Masseur gezocht! - Reisverslag uit Azzano San Paolo, Italië van Shana Loones - WaarBenJij.nu

Gratis Masseur gezocht!

Door: IK

Blijf op de hoogte en volg Shana

29 Mei 2007 | Italië, Azzano San Paolo

Hoi hoi!

Ondanks de pijn, over mijn hele lichaam verspreid, vanwege Pilates (laatste les btw!) zet ik me toch aan dit schrijven! Dat verdient een applaus, niet?
Vandaar ook de titel trouwens, ik heb echt nood aan een liefdevolle massage! Vrijwilligers??

Goed, even denken waar ik de vorige keer afsloot. Met de toevalligheid van de aanwezigheid van een zekere Italiaan tijdens de periode dat mijn "vriendinnetjes" in Frankfort zitten, inderdaad.
Om het over verdere toevalligheden op dit specifieke vlak te hebben, deze zaterdag ga ik naar een dansoptreden van Giorgia, een Italiaans meisje dat ik leren kennen heb tijdens die Hollandse week. Raad eens wie ook aanwezig zal zijn om naar dat optreden te kijken?
Enfin, ik moet er uiteraard geen tekeningetje bij maken.

Om het eens over nuttiger dingen te hebben, wat stond er afgelopen week zoal op het menu??
Donderdagavond ben ik samen met Paola naar een eindejaarsoptreden geweest van het synchroonzwemmen. Ik omdat ik het gewoon supermooi vind, en zij omdat een vriendin van haar eraan meedeed.
Het was ook heel interessant, maar na het tiende koppel/triootje/groepje dat min of meer dezelfde bewegingen uitvoert op andere muziek, heb je het wel gezien. Er is een grens aan het aantal uit het water opstijgende beentjes en rare kronkels makende armen die een mens kan aanschouwen.
Daarbij is het feit een stuk of 40 meisjes en vrouwen met min of meer afgetrainde lichamen in badpakken zien niet goed voor het zelfvertrouwen van de cellulitis-lijders onder ons!

Vrijdagavond was een soort opendeuravond van het werk van mijn gastmama, specifiek gericht op de kinderen van alle personeelsleden (volgens mij dus gewoon indoctrinatie van jongsafaan, soort Hitlerjugend-idee).
Alle kindjes (enfin, met leeftijden van twee tot vijfentwintig jaar of zo) kregen een zeer uitgebreide (ik durf zelfs het woord "te" in de mond te nemen) rondleiding in het bedrijf/fabriek/whatever.
Wat ik ontdekt heb: waar mn gastmama als secretaresse werkt, produceren ze van die tapdingen. Om even een beter idee te geven zet ik er de link bij, want ik heb geen idee hoe ik het anders omschrijven moet.
De site heet www.vinservice.it , en in feite zit ik hier reclame te maken, maar dat heeft niemand door, toch?
Na de rondleiding kregen we ook nog een lange speech te horen over hoe alles ontstaan is en blablabla. Wat waren we allemaal geinteresseerd, t was ongeloofelijk. De slapende kindjes waren niet te tellen.
Na het liefdevolle wakkermaken werden alle schaapjes richting voer geleid: men had vanalles om te eten voorzien, en uiteraard ook drank (van de tap, logischerwijze).
Met volle maag en vuile kleren (ik weet niet hoe t komt, maar ik ben erin geslaagd zowel mn rok, trui als topje met iets te bevlekken. Ik heb officieel een hekel aan chocolade die uit soesjes komt van de kant waar je het niet verwacht, en dergelijke zaken meer!) gingen we daarna naar huis.

Donderdagmiddag trouwens, even vergeten te vermelden, gebeurde er iets toevalligs.
Er zit een meisje in mijn klas, dat heel vriendelijk is altijd maar waar ik nooit echt superveel mee praatte of zo. Die ochtend tijdens turnen zaten we samen aan de kant te kijken naar de afgang van de anderen (turnen hier is abnormaal grappig, ze doen van die idiote dingen die wij in de lagere school doen, zoals parcourtjes afleggen en zo).
Toen hebben we over vanalles gepraat, en zij vertelde dat ze die middag om half vier naar t conservatorium moest, zoals elke donderdag en maandag. Ik vroeg haar wat ze in tussentijd dan doet, en toen zei ze dat ze normaal ging eten met een vriendin van haar, maar die kon die dag waarschijnlijk niet. Waarop we natuurlijk tot het besluit kwamen dat ik die middag wel haar gezelschap zou zijn.
Uiteindelijk was die andere vriendin er ook bij, maar dat gaf niks. We hebben over vanalles geroddeld en zo, echte bitches onder elkaar! De pret kon niet op, uiteraard.
Daarna vergezelde ik dat meisje naar Città alta, waar het conservatorium is. Na een ijsje gingen we dus met z'n tweetjes richting dat gedoe.
Daar aangekomen en bijna binnengaand kijk ik achter me en wat zie ik daar? Een van de jongens die ik leren kennen heb via Paola, die naar dezelfde school gaat als zij, en die ik wel al interessant vond.
Enfin, hij moest dus ook naar het conservatorium! Over toeval gesproken. Nadat ze me een rondleiding hadden gegeven door het gebouw, moest zij naar haar les. Hij kwam dan op het volgende lumineuze idee: door de rondleiding en zo ben ik toch al te laat voor de les, gaan we niet gewoon een toer doen?
Ik was natuurlijk heel erg akkoord, waarna we naar z'n auto gingen om ergens een ijsje te gaan eten (oke, tis waar, het was al mn tweede ijsje, maar who cares?). ZIjn auto... wel, dat is een verhaal apart. Tis zo'n soort opgetunede auto, echt zoiets dat je van een megamacho zou verwachten, terwijl hij er absoluut zo niet uitziet en zich ook zo niet gedraagt. Dat was een raar contrast. Hoe dan ook, de ervaring van in zo'n auto te zitten was wel speciaal. Je voelt de dreun van de muziek bvb door je hele lichaam, beetje discotheek-gevoel.
Hoe dan ook, na ons ijsje en wat gebabbel voerde hij me naar huis, om later die avond nog een grappig gesprek te hebben op msn, waar onder meer de term striptease aan te pas kwam. Een striptease die HIJ moet doen, welteverstaan. Ik ben daar veel te beschaafd voor, zoals u allen kunt beamen!
Dat was dus geslaagde dag!

Wat is er verder nog zoal gebeurd? Zaterdagavond uitgeweest met Paola en haar normale groep, uitgebreid met enkelen die ik niet zo goed kende. Het was.. bijzonder. Enkelen waren nogal erg dronken, en één ervan, die een lief heeft maar dat blijkbaar niet als een reden tot trouw beschouwt, deed een beetje aanhankelijk. Ik vond het wel grappig, omdat het er zo over was.
Enkele van zijn meest geslaagde opmerkingen:
"Een vrouw dient om te kuisen, te koken en te ******" (dit laatste dient u zelf in te vullen, ik doe niet aan vuile woorden).
Of, nadat ik hem een slag op z'n been gegeven had, de reactie: "best dat je niet iets meer naar het midden sloeg.. maar in feite, dat zou niet uitgemaakt hebben, je màg daar zelfs slaan, tis toch te hard om pijn te kunnen doen voor de moment".
En verder nog het volgende: "Een man mag ontrouw zijn, maar als mijn vriendin het is dan sla ik haar!"
Oké, nu hebben jullie waarschijnlijk een heel vreemd beeld van die jongen, maar hij is gewoon te grappig in al zijn sullige dronkenschap, en dan komen daar zulke woorden uit. Ik heb me echt ziek gelachen.
Ik was met Paola en Mone (haar lief) mee in het doorgaan, maar tijdens het terugkeren vroeg Aziz me met hem mee te rijden, en ik wist niet hoe vlug ik van auto moest veranderen. Met een koppel dat elkaar constant verliefde en verlangende blikken toewerpt in een auto zitten is niet één van mijn meest geliefde activiteiten, vandaar.
Tijdens het rijden hebben we dan een serieus gesprek gehad over allerlei dingen, het verbaasde me echt hoe diepzinnig sommige op het eerste zicht oppervlakkige mensen kunnen zijn.

Zondagmiddag ben ik met Paola, Fabio en Emanuele (de gastpapa) naar Pirates of the Carribean 3 gaan kijken, een film waar ik enkel het volgende over zal zegen: het beviel me minder dan de eerste twee, duurde te lang, en Johnny Depp blijft mijn god! Ik zweer het je, een kwijlbakje is niet genoeg als het om die man gaat, ik heb echt een kwijlcontainer nodig!

Gisteren was niet zo'n fantastische dag, vanwege enkele panische momenten in verband met een bankkaart die ik niet meer vind maar waarvan ik zeker was hem op dìè plaats te hebben. Enfin, het hele probleem is opgelost, met dank aan mijn steeds meer geapprecieerd-wordend en immer geliefd mamaatje!
Voor deze week was dat het min of meer, lijkt me!

Nog 9 dagen school, trouwens! Ik zit ze echt af te tellen! Daarna, vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Tot de volgende!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Azzano San Paolo

Shana

Het Adres: Shana Loones, Via Adamello 27, 24052 Azzano San Paolo (Bergamo), Italia

Actief sinds 03 Sept. 2006
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 22942

Voorgaande reizen:

28 Januari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: